SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

1. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA, TELJESÍTÉSÉNEK MÓDJAI, SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

1.1. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

1.1.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9 és 17 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Eladó ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.

 1.2. A VÉTELÁR TELJESÍTÉSÉNEK MÓDJAI

1.2.1. A webáruházban a termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben bruttó ár. A megrendelt termékek vételárának kiegyenlítése csak az alábbiakban meghatározott fizetési módok valamelyikének igénybevételével hajtható végre, és a Vevő a rendelés véglegesítésével elfogadja, hogy egyéb kondíciók melletti teljesítésre nem nyílik lehetősége.

 1.2.2. A banki előre utalásos vásárlás esetén a Vevő a vételárat előre átutalja az Eladó UniCredit Bank Zrt.-nél vezetett 10918001-00000110-77620008 számú pénzintézeti számlájára. Az Eladó kizárólag azon a napon kezdi meg a megrendelés feldolgozását, amikor a vételár hiánytalanul az Eladó 1.2.2. pontban megjelölt bankszámláján jóváírásra került. A Vevő tudomásul veszi, hogy a pénzintézeti átutalás jóváírásának időtartamát az Eladónak nem áll módjában befolyásolni, ennél fogva az Eladót az esetleges átutalási késedelemből fakadóan felelősség vagy helytállási kötelezettség egyáltalán nem terheli.

1.2.3. Bankkártyával történő vásárlás Amennyiben a Vevő a Paylike online rendszerén keresztül szeretne fizetni, a rendszer a fizetés utolsó fázisában a termékösszesítés, illetve végösszeg alatti „Fizetés” gombra kattintva átlépteti a Paylike online fizetési oldalára, ahol a rendelés email címe és a bankkártyaadatok megadása (kártyaszám, lejárat ideje, CCV/CSC kód), majd a fizetés részleteinek áttekintése és a Paylike fizetési feltételek elfogadása után a „Fizetek” gombra kattintva kell jóváhagynia a fizetést. Ezt követően a rendszer levonja a bankkártyáról a rendelés összegét, mint egy átlagos bankkártyás fizetésnél, és visszairányítja a webáruházba, ahol ezt követően áttekinthetők a rendelési adatok. A Paylike oldaláról bármikor visszaléphet a webáruházba a lap alján található „Vissza a boltba fizetés nélkül” gombra kattintva, és módosíthatja a korábban megadott szállítási és fizetési módokat.

1.3. A KISZÁLLÍTÁS, A TERMÉK ÁTVÉTELE ÉS A PANASZKEZELÉS

1.3.1. A KISZÁLLÍTÁS

1.3.1.1. A megvásárolt termék(ek) kiszállítása az XXL Futárszolgálat közreműködése útján valósul meg.

1.3.2 HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS XXL FUTÁRSZOLGÁLATTAL

1.3.2.1. A csomagok kézbesítése kizárólag munkanapokon történik.

1.3.2.2. A futár alapvetően munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között, a vásárlás során megjelölt szállítási címre kézbesíti a csomagot, ugyanis ezt az alapszolgáltatást fedezi a vételár részét képező kiszállítási díj. Szállítási címként tehát célszerű olyan címet megadni, ahol a Vevő napközben 8:00 és 17:00 óra közötti időben a futártól a csomagot át tudja venni. A futár a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a futár telefonon keresi fel a címzettet és egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről, és a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a futár visszaszállítja a csomagot a feladónak, aki törli a megrendelést.

1.3.2.3. XXL Futárszolgálat által házhoz szállítás díjszabása: Magyarország területére történő kiszállítás esetén súly alapján számolandó.

Jelen Szállítási és Fizetési Információk hatályba lépésének ideje: 2021. Március 15.